matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

God mat o fest i Gaybay

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de god mat o melodifestivalen (:
Efter de åkte vi in till Sandviken på fest hos Dannberg (: Va ganska kul där faktiskt ... Kom hem jävligt sent .. Hemma vid 5 o somna nog inte förns 5.45 tror ja !
Vaknade vid tolv idag .. Låg kvar i sängen .. Sen blev de o kliva upp vid ett .. Röka o snacka om gårdagen med Hannah (;
Sen blev de frulle o slapp i soffan tills de va dags o gå t tåget med Hannah ...
Är på jobbet nu .. Jobbar 16-23 idag .. Sen jävlar ska jag hem o sooooova !!!

Känns som jag har typ sjuhundra saker att göra i morgon ... Men jag ska nog få ihop de på nå vänster (;

Jaja .. Jobba vare nu !
Hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/772370/images/2012/pic_191268721.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: