matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mat ? Va fan e de ?

Kategori:

Skönt ? Näe . Lyckades äntligen få i mig macka idag . Super glad för de . Köpte hem lite gotta från macken . Vad händer ? Jo såklart spyr jag upp skiten ! Trodde verkligen att jag skulle klara mig idag o få behålla nått . Men icke . Trött på detta mående ): imorgon blir de iaf besök hos Dr Boström 13.15 . Hoppas jag kan få hjälp med nått så jag kan äta igen också . Får inte glömma att ta upp de med honom . Blitt lite dålig på o äta de här senaste veckorna . Och de senaste gångerna jag ätit så har jag spytt upp de ): Jag HATAR att spy ! Jag älskar ju att äta egentligen . Min kropp e så klen just nu då jag inte kan sova , äta eller ens får behålla maten . Här om kvällen mådde jag så illa o skulle spy vilket resulterade i galla ! Möms ! Nä inte precis . Svider ju som fanken !
Nä nu ska jag försöka sova igen . Hoppas jag slipper fler toalettbesök ... Dock känns de som en till e på G ):

Natti natt alla söta o salta .
Älskar D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Anna säger:

    Prova lite försiktigt med protein drinkar. ta små klunkar åt gången och vänta lite innan nästa.
    Saknar dig
    Kram

    2012-12-17 | 01:51:49

Kommentera inlägget här: