matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori:

Tiden rullar på o bloggen har blivit lagd lite åt sidan tyvärr . Sorry ! Men ska försöka att köra minst en uppdatering i veckan iaf (: Ok ? Ja de e ju nått iaf (; Dags att ta en dusch o sedan få älsk att lägga sej riktigt i sängen så vi får plats båda två . Trött satan o hade kunnat lagt med kl 22 . Men så blev inte fallet . Fredrik från Luleå va förbi här ikväll o visa sin nya hund Ozzy . Super gullig o snäll hund (: Ozzy o jag myste i sängen en sväng medans älsk o Fredrik snacka i köket (: Tankarna snurrar i 190 i huvet nu . Trött men mitt huvud vill inte sluta tänka . Massa frågor men inga svar . Nä duschen nu så kanske huvudet lugnar ner sej . Natti Natti alla söta o salta (; Älskar min D <3 Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: