matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori: Dagens Ord

Happ .. Va ingenting med spiralen som jag har misstänkt all the time ! Så den fick sitta kvar (; Skönt !
Mindre skönt är att jag tydligen har en cysta på 24mm i äggstocken :/
Inget dom skulle göra åt saken nu utan jag ska få komma tillbaka om 2-3 veckor för att kolla om den e kvar ! O e den de så skulle dom ta bort den ..
Alltså den kan tydligen försvinna av sej själv ! Vilket jag hoppas på så som inte behöver köra nån sorts operation på mej :/

Efter sjukhusbesöket blev de en snabbfika med Carro o Cissi på gamla Waynes (: Mina fin fina damer <3

Nu e jag tillbaka hemma hos Ullah o slappar i soffan med en sovande SassSkit ! (:

Ska få in mej en macka o sen ner t stan igen för att gå på ett möte med Tryggve klockan 15 !

Efter mötet ska jag förhoppningsvis träffa min älskade vän Martin (: Wohooo ! SOM jag saknat den karln !!!

Aja lär kissa nu !
Hörs sen alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: