matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Text

Kategori: Dagens Ord

Ojojoj vad fröken Poulsen satt o böla i soffan till Desperata Husfruar idag asså ! ),:

Fortfarande ont i livmoderhelvetet !!!!!

SassSkit har då sovit hela kvällen hon .. Trötta hund ! Ett tag snarka hon fan som en karl ! Hahahah .. Sötnosen <3

Känner mej gladare idag iaf .. Skönt .. Efter att ha vart bitterfitta i flera dagar så känns de jävligt skönt vill jag påstå !

Kolla lite på Wärmland Forever nu o sen blire ut med SassSkiten innan vi lägger oss i sängen .. Hoppas på sömn inatt ... Igår kunde jag inte somna ju ): Somna vid 4.30 lixom :/ Inte okej !!!

Kanske skriver nån rad när jag lagt mej .. Annars så blire säkert nån rad imorgon (:

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: