matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Gnatt !

Kategori: Dagens Ord

Blev en nykter lördag för mej .. Hängde hos Ruben o umgicks med dom när dom drack (: Kommer man må bra i morgon medans alla andra e bakfull ;P Mohahahaaa ! Jimmy hade gjort klockrenaste tatueringen innan han kom också ! Hahahah ..
Bild på tatueringen finns i slutet på inlägget (:

Saknat D super duper mycket idag !! ),: Skönt när jag får prata med honom .. De gör mej glad o får mej att må bra .. Men jag vill träffa honom nu !!! Tycker iaf att de e dags att dom låter honom ta emot besök nu ! Hur länge ska dom inte låta honom ta emot besök egentligen ???!! De har ju gått två veckor nu .. Jag bara väntar .. Vill pussas o kramas med min D <3

Fick en keps av Hannah igår förresten (; haha .. Hon hade köpt den för att hon tyckte den passa mej o hon och jag skämtat en massa om folkets fördomar ! Haha .. Klockrent ! Tack för den Ullah <3 Den va super !!!!! (;
På kepsen står de :
Damn it feels good to be gangster.

Aja super trött nu o ligger i hannahs säng ! Sova skulle jag kunnat gjort för flera timmar sen ..
I morgon ska älsklingen ringa o väcka mej igen (; Möms !
Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: