matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

<3

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de en promenad hem t mamma på käk ... Blev bjuden på en mumsig köttgryta o potatis (: förjävla gott asså !
Fick mysa , pussas o kramas med lillebror i soffan (: Älskade lillebror växer så de knakar o blir sååå stor ! Snart får jag väl inte pussas o kramas med honom nå mer :P Han börjar ju komma upp i den åldern nu ...

Blev ett långt samtal med älsklingen på 1 timme igår också (; Då trivdes jag (; Möms !

Madde o Sanna kom o hämta upp mej senare på kvällen o vi åkte hem t Madde ..
Blev en kväll/natt med massa snack o tok (; Förjävla trevlans vill jag påstå !
Somnade väl inte förns fyra lr nått sånt ..
Vaknade ganska sent idag .. Satt ute på bron vid Madde o rökte o njöt av solen innan Madde o Sanna skjutsa hem mej ..
Väl hemma så ringde älsklingen (; Blev ett långt samtal idag igen .. Jag mår så bra när vi får prata .. Han va lite depp i början av samtalet med blev gladare efter en liten stund (;
Saknar min D o jag vill att han ska komma hem nu !!! Saknar hans pussar o kramar <3

Nu blire ett bad o sen ska jag fram t Apoteket o hämta ut spiralen som ska sättas in i morgon !!! Aj vad jag inte ser fram emot de :/
Lär även handla hem frulle o käk !
Vi hörs sen alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: