matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kärlek ?

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. De va den filmen de .. Lr också inte .. Jag o syrran hamnade i sängen med varsin dator .. Syrran har blivit kär i en kändis säger hon .. Haha .. Hon sitter o kollar på YouTube nu o säger att hon e så kär o drömmer om honom ! haha .. Så rolig den där människan alltså .. Jag vill också bli kär !!! En dejt kanske ?? ;) hehe .. Fan jag har skit svårt o bli kär ja . Förtjust o tycka om nån har jag inga problem med .. Men de e just att bli KÄR som jag har så svårt för ! Vem kommer att ta mej med storm o få mej att bli kär ?? Jaja .. Nog om kärleken .. Nu ska jag fortsätta o läsa massa bloggar o skratta lite åt syrran emellanåt ;d haha ...

Syster och hennes kärlek ;)


Men jag dåååå ???




Kommentarer


Kommentera inlägget här: