matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tjo bloggen ! Nu ligger jag i sängen . Var...

Kategori:

Tjo bloggen ! Nu ligger jag i sängen . Vart tacos hemma hos mamma som sagt . Sen hade jag andra planer som gick åt skogen ! Ordagrant ! Va jätte trött men tänkte att jag kan väl ändå inte lägga mej en fredag tio , halv elva o sova . Så jag ringde min älskade Madeleine . Hon va hemma hos johan o tessan . Tog cykeln dit o tog mej några groggar . Sen dog allt o alla . Cyklade hem o pratade i telen med bror Berglin som hade somnat efter några öl o groggar . Tråkigt o sitta ensam i min lilla etta själv ? Ja ! Gobiten Hannah ringde och vi pratade massa gamla minnen o garva en hel del ! Nu ligger jag ENSAM i sängen i vanlig ordning . Men dock lite små full ;) hehe . Alla e så trött i obo så jag får väl slå på en film o somna till i vanlig ordning ! Vi hörs Fuckface ;) Puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: