matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag är världens lyckligaste tjej nu ! Min ...

Kategori:

Jag är världens lyckligaste tjej nu ! Min älskade vän Martin ringde upp mej . Har inte pratat med honom sen jag flyttade från Gävle . Har försökt att ringa honom ca en gång i månaden men inte fått något svar . Har skickat sms om att jag saknar honom . Idag gjorde jag de igen . Och han ringde upp :-D åh vad jag saknar den människan . Blir alltid så glad när jag får prata med Martin ! De va skönt att höra att allt var bra med honom och att de gick framåt . En vän som betyder mycket för mej ! De va bara de jag ville säga . Nu ska jag städa klart här hemma och sen blir de en dusch . Halv sex ska jag ju möta upp Moa o cykla hem t mamma ! Vi hörs fuckers ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: