matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hmm ute o tar sista ciggen innan jag gör d...

Kategori:

Hmm ute o tar sista ciggen innan jag gör de sista och cyklar hem . Helvete vad kallt de är ute nu . Och mörkt . Blir fan rädd o bara stå här utanför o röka ju . Fan de e ett helvete att vara mörkrädd . Kommer bli omvägar hem på cykeln bara för att jag inte vågar cykla för de är mörkt . Gatulysen är min bästa vän sånna här kvällar ! Så fort jag kommit hem ska jag lägga mej i sängen o kolla på Rio B-) sen blire o sova . Jobb i morgon kl elva . Tvättis klockan fem :) hela dagen blir de fullt upp . Vid halv tio i morgon kväll slutar Niklas jobbet o då blir de en promenad o sedan mys :-D längesen vi sov med varandra nu :( men som sagt . I morgon sover min kära vän hos mej ;D aja . Sista halvtimmen nu . Sov så gott allihopa ! Natti Natti alla söta o salta ;) puss puss Tildan

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Natti natti :)

    2011-09-06 | 22:57:26
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
  • Nathalié - Extrem barnlängtan.. Och nu händer det! <3 säger:

    Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



    Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



    Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



    Kram Nathalié

    2011-09-07 | 00:01:20
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: