matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag o Madde på ingång ;)

Kategori: Dagens Ord

Igår ringde mamma o väkte mej när jag sov middag ... Så vaknade stax före sex ... Låg kvar i sängen en sväng .. Sen klev jag upp o gjorde i ordning lite mat .. Fick bli baconröra o makaroner ! Sen glodde jag på tv o facebooka ... Trött satan .. Sovsällsis ville att jag skulle komma dit o sova .. Så tog mej ett bad o gick dit .. Kollade på film o pratade ... Myyyys o sova med gos ju ;)



Idag vaknade vi typ tjugo över åtta och han hade sovit över jobbet igen ! Typiskt .. Han skjutsade mej t Preems så han kunde tanka o jag köpa cigg .. Sen tog jag en kort promenad hem så han fick åka iväg t jobbet .. Usch ... Fan aldrig kul o sova över ju ! Lider med stackarn :(
Aja .. Idag e de tisdag .. Lönen har kommit in på kontot ;D Ska väl betala räkningar o senare ikväll/eftermiddag ska jag åka in t Gävle o käka sushi o dricka lite vin med Niklas ! Fy fan va gott alltså ! Som jag längtar ! Har dock kommit på att jag dubbelbokat mej själv idag ... Har lovat syster att jag kan vara barnvakt .. Hade helt glömt bort att jag skulle in t Gävle ju ... Hoppas de går bra för syster ändå .. Så kan ja va banvakt nån annan dag !



En glad jävla nyhet är att min älskade Madeleine kommer hem idag !! Fattar ni hur lycklig jag är ???!!! ;D Hon kommer att vara hemma tills på fredag ... Egentligen skulle jag bara vilja låsa in henne med mej här hemma .. Men såklart kan jag ju inte göra sååå .. Hon måste ju faktiskt få träffa annat folk också juuu ;d hehe .. Men men .. Jag är super duper glad iaf !!



Nä lite frulle o leta på räkningarna nu då ! Men vi hörs sen fuckface ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: