matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Igår och idag !

Kategori: Dagens Ord

Igår kväll blev de film ;) En läskig dock :/ Och då förstår ni ju att de absolut inte va jag som valde ! haha .. Satt mest under filten o fråga vad som hände .. Vågade inte se slutet av filmen heller för dom skrek så mycket på den .. Sen stängde jag av dvdn fort som bara fan ! Usch usch ! Tur jag hade sovsällsis inatt ;) Dock sov jag oroligt o vaknade flera gånger under natten för att jag va så rädd :/ Har turen att gårdagens sällskap har lovat mej att sova här för att Tildan e en liten fegis som inte vågar sova själv ! haha .. Hade inte han ställt upp hade jag fan sovit hemma hos mamma ! haha


Idag låg vi kvar länge i sängen .. Sen upp o plocka lite o lyssna på musik ... Röksuget blev bara starkare o starkare så tillslut gick jag t Preems o köpte cigg för o sen gå iväg t kontoret o skriva på nå papper ! Sen gick jag upp t Nettan en sväng o sa hej o kolla hur de gick för henne ! Efter de kom Dan med sin bil som Nettan skulle låna .. Hon skjutsade fram mej o släppte av mej vid Ica .. Jag handlade sen gick jag hem o gjorde i ordning lite käk o slappa i soffan ! Och här ligger jag kvar !

Hur går de med rökningen för Tildan då ?? Ja jag tycker fan att de går bra ;) Har endast rökt fyra cigaretter än så länge idag !


Nä snart ska jag rycka mej i kragen o byta om för att cykla hem med systers cykel  & Nip/Tuck hem t henne ... Sen blire en prommis hem ! Kanske ska ut o gå en sväng senare med Niklas också !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: