matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Här ligger jag o nettan i soffan o pratar ...

Kategori:

Här ligger jag o nettan i soffan o pratar om tiden i somras .. Vi hade kul .. Men va fan hände sen ?? Vi hade inte brytt oss om sanningen .. Vi var ju kompisar som hade roligt ihop .. Och helt plötsligt så stängde dom av .. Hallå ?? Va vi inte vänner ??? Nä usch .. Ordet vi kom fram till här va besvikelse .. Alltså för att dom inte har kunnat prata o sagt sanningen istället för att bara stänga av !!! :( vänner kommer och går med dom riktiga består !! Puss puss Tildan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jaadu!! Vad hände lixom?! Vi hade ju kul o glad var man jämt :).. Besviken man känner sig med tanken, hellre höra sanningen än att lögnen gjorde dom till främlingar såhär efter /:!!! Känns knas o träffas ju, vet inte vart man ska kolla o hur man kan prata längre!!! /:

    2011-11-12 | 02:09:58

Kommentera inlägget här: