matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Spanien <3

Kategori: Dagens Ord

Igår kom jag hem från en helt underbar vecka i Spanien med familjen .. Har vart en vecka med sol , bad i havet , kolla på snygga badvakter , massa vin , sangria , ngn öl , en massa drinkar o lite hångel ;P

De va så skönt att bara ta dagen som den kom .. Inga planer lr nått ... Ville man gå ut o festa så gjorde man de .. Ville man va hemma så va man hemma .. Jag o Robban körde på en redig utgång på lördagen ! haha .. Vi kom inte hem förns halv sex på morgonen ! I Spanien e dom INTE snål på spriten i drinkarna kan ja då säga ! hahah ... Men bilder kommer jag o lägga ut sen när vi väl lagt in dom i datorn .. Nu ska jag gå ut o sätta mej i solen här hemma hos mammsen i Ockelbo !



Just ja ... På torsdag kommer jag o åka in t Gävle o festa ! Ska bli så kul o komma dit o träffa alla .. Saknar mina små kisskorvar ju !!! <3




Tack mamma för att du bjöd mej på en semester i Spaninen !! Älskar dej <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: