matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Flyttar tillbaka

Kategori: Dagens Ord

Helt sjukt alltså ! Idag har jag lämnat intresseanmälan på OckelboGårdars hemsida och dessutom tagit kontakt med en privat .. I Ockelbo lixom ?? Är de här verkligen bäst för mej nu ?? Lr hur fan blir de med allt ?? Ja de återstår o se vad som händer !!!!?! Hoppas att de här är det bästa för mej iaf ! Har även kollat lite jobb .. Saknar och kommer sakna Gävle nå enormt i sommar .. Men tur att de inte e så långt !! ;) hehe ..

Skönt att jag fått lite kontakt med Ockelbo folk igen så jag inte känner mej ensamast i världen också ;) Riktiga vänner består dom !

Aja .. Ville bara lämna en liten uppdatering .. Nu ska jag försöka o komma på vad de va jag skulle göra i morgon o sen ska jag sova ;P haha ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: