matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Rubrik ?

Kategori: Dagens Ord

Snart kommer Kråkan hit .. Och jag sitter fortfarande i handduken .. Fan va seg jag är alltså ! Får se vad som händer ikväll .. Brynäs spelar match så just nu gåre ju inte o få kontakt me en enda jävel typ !
Har fått svar på en lägenhet som jag ska ringa på i morgon o kolla om vi kan få komma o kolla på :) Härligt de ska bli o slippa Sätra ! Hej Brynäs här kommer (nog) vi ;D

Pratade med min älskade Izabelle igår också ! Hur härligt va inte de då !?!! Massa skratt med damen som vanligt .. Snart ska hon komma till Gävle o hälsa på mej ;) Som jag längtar alltså !!!

Sitter o lyssnar på toarulle nu :) hihi ..
http://open.spotify.com/track/1HM3i5fmiGFoOJIYnN0rr3
Nä grymt tråkigt inlägg .. Skriver mer i morgon lr nått ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: