matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

1 månad

Kategori: Dagens Ord

Ja de va mer än en månad sen jag uppdaterade bloggen .. Mycket har hänt i mitt liv .. Har fått en lägenhet här i Ockelbo på Höjden som jag ska flytta in i 1 Augusti .. En etta ... Hänt en massa annat i mitt liv också .. Tyvärr är de mycket som jag inte kan nämna här .. Tillräckligt med snack går i den här lilla hålan om mej .. Less på alla jävlar som sprider ryktern o snackar skit om mej . Funderar på o skaffa mej e bössa så jag kan skjuta dom jävlarna .. Så jävla less är jag på folket här i Ockelbo !!

I morgon åker jag o mamma till Malungdansbandsveckan ... Blir bara borta till torsdag eller fredag .. Men de ska bli kul o skönt o åka iväg med mammsen :) Bara hon o jag !

Har börjat kommit igång med jobb också .. Så de rullar på :) På lördag blir de 14 timmars ..


Jag o Nettan i lördags hos mamma :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: