matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min vecka !

Kategori: Dagens Ord

En inte allt för rolig vecka .. Lr jo de kommer väl in lite roligt ändå ... Idag ska jag städa efter att jag har hängt hemma hos Hannah . I morgon blire ett besök hos Polisen halv tio .. Jag vill inte men måste !! Fick brev att jag ska dit på nå jävla skit .. Hannah ska hänga med mej . Vill inte själv ju ..
På onsdag ska vi fira Meijer eftersom hon blir gammal ;P haha ..
På torsdag blire begravning i Ockelbo :(
Fredag ingenting planerat än så länge och på lördag ska jag o Hannah + 2 kolla på hockey o dricka öl ;)
På söndag ska jag antagligen vara sjukligt bakis !!!

Aja .. Där har ni min vecka gott folk ;P
Vi hörs fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: