matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tårar som kommer av dåliga minnen !

Kategori: Dagens Ord

Har suttit här o läst ca 2 år gamla inlägg här på min blogg .. Jag minns känslan och hur förjävla dåligt jag mådde just då ! Jag o syrran levde i en dimma .. Vi grät , vi festa , vi körde på körskolan (jag tröttnade) , vi skratta , vi hittade på saker hela tiden för att inte tänka , vi sov knappt ngt ! När vi väl sov så va de bara en kort sund för att sen vakna o ha samma jävla känsla inuti ! Jag blev grymt deprimerad nu när jag läste allt . Pratade med syster i telen o vi minns tillbaka tillsammans .. Syrran påminnde mej om ett mejl som jag helt hade glömt bort .. Läste de o började gråta ! Fy fan .. Hur kan man göra så mot sej själv ? Va hemskt längesen jag tänkte på allt de här (säkert 1 år lr nå sånt) o pratade om de med syster ! Men de va skönt o få prata om de ! Vi hade ju även roliga minnen från den tiden ;)
Nu gäller de bara o inte tänka på hur dåligt jag mådde då och blicka framåt !
Jag ska ALDRIG mer må så dåligt !



Sitter här hemma i Sätra nu o väntar på att Nicole ska sluta jobbet ! Alla andra e väl typ ute o festar o ska ut på Heartan o lyssna/glo på HardcoreSuperstar ikväll .. Jag känner mej ganska trött så blir väl snack o film med Nicole ikväll bara ..
I morgon drar jag hem t Bill för o spendera helgen där eftersom Nicole ska bort så hennes mamma ska vara här o de e så krångligt med bussar t Sätra !

Aja ... Snart börjar SvenskMaffia4an .. Ska väl glo på de !


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Älskar dig sis!

    DU O JAG FÖR ALLTID

    2011-02-27 | 11:30:07

Kommentera inlägget här: