matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sjuk !

Kategori: Dagens Ord

Fy fan ... Hosta , ont i halsen , snorig , ont i huve o trött som fan .. Ja jag e förkyld för sjuttioelfte gången i vinter ! Fy fan va trött jag e på de hära ... Nu skulle jag bara vilja dö faktiskt .. Så jävla slut e ja !


Ungarna sover o jag o Nicole ska mysa ner oss i soffan o glo på film o käka onyttigheter ! Jävla tjockisar alltså ! Sommar 2011 i vassen ! hahaha ;P Jag kommer väl o somna i soffan ja .. Men vill ngn komma o hålla oss sällsis så kan jag försöka hålla mej vaken . haha .. Bara o slå en pling ;)

Och ni era jävlar som ska ut ikväll .. (såg på Facebook att en hel del folk ska festa o gå på Interpool & Heartan ikväll)
Ha så jävla kul Fuckfaces

dra ballen i gruset .. Nu orkar jag inte skriva nå mer !
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: