matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kategori: Dagens Ord

Jag förstår inte ? Säg vad problemet är o vad du vill istället för o sluta svara !! Dra ballen i gruset din jävel !!

Igår blev de en utgång fast jag egentligen skulle vara lugn .. Så blev de tvärtom .. Kalasboll igår ! haha ..
Äntligen kan jag lägga ut YouTube klipp på bloggen igen ;) Tack för hjälpen Cissi !!!

Idag ville jag bara vara död ! Sov lääänge .. Konstiga missade samtal har jag också ?! Varför ringer dom ? Vad har hänt ? Sen när jag e vaken så ringer dom inte .. Men märker väl sen kanske !
Jävla konstigt inlägg men de skiter jag i !
Hemma hos Hannah nu .. Nu ska jag gå o sno en kram från henne .. Känner att jag behöver närhet en dag som denna !! ;)



Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: