matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Busiga

Kategori: Dagens Ord

Har två busiga ungar som lever rövare nu när jag är här ! Trött som ett djur är ja men dom hittar på hyss hela tiden . Så de e spring för fullt här ! Vem kommer o håller mej sällsis då ?? ;) Skulle ju va trevlans så kanske ungarna lugnar sej lite ! haha

Fortsätter o söker Norge jobb för fullt också ! Hoppas att vi får ngt inom kort .. Skulle va sjukligt skönt o åka iväg o tjäna pengar o slippa Gävle ngra månader!

Syrran o Madde har/är ju på kryssnings mässa nu .. Så avis på dom .. Men den 20e åker jag o Madde iväg o lever uppe i norr i fyra dagar .. Då ska vi sälja sprit utav bara helvete ;P



Jag saknar min syster o vill att hon kommer hem från kryssningen så vi kan skvallra lite ! Tur att hon kommer hem ikväll ;)

Nä nu orkar jag int skriva nå mer !
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: