matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Svammel

Kategori: Dagens Ord

Ja nu har jag lugnat ner mej .. Sitter i soffan o slappar ... Skön dag på jobbet idag (: Tiden gick grönjävligt fort lixom ... Nästan så att jag längtar till julafton då jag ska få jobba igen (: skönt att jag fått tillbaka jobbglädjen också känner ja .. Har vart så less o trött på mitt jobb o haft sån jobbångest .. Men nu e den borta iaf (: tänkte gå ut o ta en cigg snart sen spela spel på fånen som vanligt ! Höhö .. I morgon blir de städning och vädring här ! Har rökt under fläkten i en vecka o de luktar Blääääää här .. Nu e de slutrökt under fläkten !! Åååh jag kan inte sluta tänka på kläderna o skorna jag beställde idag !! Jag vill ha hem dom nuuuu !!! Men men bara att vänta ): trökboll !!! Jag vill inte väntaaaaa !!! Äh nog om mina Nelly.com grejer .. Hmm .. Ska jag skriva nu då ?? Egentligen skit mycket konstigt som ploppar upp i huvet men ingenting jag riktigt kan skiva lixom :/ just ja .. Funderar på o färga håret i morgon också (: dags nu igen tycker ja .. Så man e lite fin i huve till nyår också (; Kanske ska hälsa på syster o busungarna också .. Så himla längesen jag träffade mina gobitar Gordon & Dalton ): Moster saknar dom .. Funderar på att sova hos mamma i morgon också .. Så jag får lite sovmorgon på julafton (: måste hitta på nå fina kläder att ha på mej på jobbet då också .. Man lär väl göra sej lite fin på julafton iaf (: nä fan nu örsk jag inte skriva mer .. Vi hörs väl sen eller i morgon .. Bju på nån bild på mitt favvo spel (: Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: