matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Pratade o garvade en hel del med Hannah på...

Kategori:

Pratade o garvade en hel del med Hannah på kvällskvisten .. Kanske skiter i Oslot över nyår o tar en hotellhelg med Hannah i Sthlm (; Får se på lönen när den kommer ... Hannah kommer även hem t mej o dricker glögg o myser med mej på Juldagen (; får man nån sorts julfirande ändå .. Höhö .. Gullgumman min ! Ska kolla upp hotell i Sthlm o hur mycket d kostar o ta sej t Oslot i morgon tänkte jag .. Hemma nu iaf o är en bitterfitta ! Örsk int skriva mer .. Hörs i morgon eller nått ! Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Klart vi ska fira lite jul hemma hos dig ;) mys! Å klänningen va jätte fin! Du kommer att passa jätte bra i den! Perfekt till nyår

    2011-12-22 | 21:51:53

Kommentera inlägget här: