matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min lilla idé från föregående inlägg gick ...

Kategori:

Min lilla idé från föregående inlägg gick ju inte riktigt som jag tänkt mej ... Gick fram på Ica med Towe o handla utan smink , i mjukisar och en tofs på huve .. Hur tänkte jag där ?? Haha .. Nä ändring !!! Nu blir de ett bad o sen sängen .. Personalmöte klockan 10 o sen är de jobbdax 16-23 .. Usch jag har kommit in nån sorts ensamhets depp .. Ja alltså jag har ju mina underbara vänner .. Men jag vill ha en av de manliga könet (som inte är bög) att sova o mysa med (lite pussande o så you know) .. Inget mot er mina underbara bögvänner .. Men ni förstår hur jag menar ;P höhö .. Nä nu e jag trött så ska försöka komma i säng innan jag hinner bli pigg igen !!! Ha de alla söta o salta (; puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: