matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag är arg !

Kategori: Dagens Ord

Okej jag kan medge att jag haft fester .. Men kom o säg till mej istället för o ringa o klaga !!! Och musiken jag spelar på vardagarna lär jag väl för i helvete få spela !!?! Spelar oftast bra skithögt när jag städar lixom !!! De här med att jg har haft främmande har väl för fan inte stört nån förutom på fest då jag spelar högt !! Ingen går ens i trappuppgången eftersom alla som kommer o hälsar på mej går genom altandörren !!! Och en sak till .. I brevet påstår hon att hon försökt o ringa .. In my ass att hon gjort !! Inte ett missat samtal på lurhelvete !!! I morgon ska jag ringa OckelboGårdar o berätta hur de ligger till och sen ska jag klaga på den här jävla kylan också !! Igår va de så kallt här att jag o Kurt stängde in oss i köket med ugnen på !!! Aaaaah vad sur jag e nuuuu !!! Hörs fuckers !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: