matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ja du .. Ngra dagars slapp från bloggen ha...

Kategori:

Ja du .. Ngra dagars slapp från bloggen har de vart nu .. Sitter på jobbet nu iaf (: jobbar 16-23 idag .. Sen blire väl en halkig promenad hem när jag slutat .. Fick 6e o sista säsongen av Nip/Tuck av syster idag .. Så e jag inte för trött tänkte jag köra ngt avsnitt innan jag somnar ;9 har ju längtat som fan efter att få se den här nu ;P Spännande o se hur fan de blir för dom .. Hmm .. Idag när jag vaknade vid elva så va de fan första gången på länge som jag inte kände mej trött o slut på länge .. Hur skönt som helst o känna så ju !! De va lixom inte jobbigt att kliva upp eller nått (; dock börjar tröttheten smyga sej på mej nu .. Minns inte riktigt när jag somnade inatt .. Men vet att jag inte somnade förns tidiga morgon .. Kollade på Masjävlar , Hitta Nemo & Monsters Inc (: förjävla bra filmer alltså !!! Nä nu ska jag smyga ut på en cigg .. Skriver väl nån rad senare eller i morgon . Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: