matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Igår när jag slutat så började jag gå hem ...

Kategori:

Igår när jag slutat så började jag gå hem o pratade i luren med Elin (; Hade turen att Fannie åkte förbi mej vid Rabo , vände och skjutsade hem mej (; Tack gulliga du för skjutsen !!!! När jag kom hem skickade jag till Kurt o fråga om hon ville komma hit o glo på film o sova över .. Tog ngn minut så va Sötnosen här (; vi pratade lite sen la vi oss i sängen för att kolla på Karate Kid .. Jag visade henne ett spel på telen o hon tog hem de också .. Blev inte så mycket film för oss ;p vi började spela på mobilerna istället .. Haha .. Sen somnade Towe o efter ett tag startade jag om filmen o började kolla på den .. När den va slut somnade jag .. Towe gick hem i morse o sen kom hon tillbaka lite senare .. Gullgumman har hjälpt mej o städa här idag (; tack för hjälpen Kurt !!! Nu ska vi ta en promenad fram o handla lite o sen blire pommes o bea ;9 mumsfilibabba !!! Nä nu har jag inte tid o skriva mer .. Hörs sen alla söta o salta (; puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: