matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hej jag är trött ! Trött som en jävla blå ...

Kategori:

Hej jag är trött ! Trött som en jävla blå kines alltså .. Dra ballen i gruset va trött jag är ! De går upp o ner hela tiden .. Ena sekunden känner jag mej skit pigg o helt plötsligt vänder de o de känns som att jag ska typ avlida av trötthet ! Typiiiiskt ! Hmm .. Undrar när jag får lön ?! Och hur mycket ?! Nyår då ? Hoppas att lönen blir någorlunda annorlunda så man kan ta sej en sväng t Oslot o fira in de nya året med Madeleine (; Har även anmält på Tomorrowland 2012 om biljett så jag kan åka dit med Cissi i sommar (; gryyymt sörröduru !! Ca sju timmar kvar på dagens arbetspass .. Bla bla bla .. Ska jag hitta på för intressant o skriva om idag då tro ?? Skriva en hemlis ? Nja .. Då de den ju inte hemlig nå mer .. Ett rykte jag hört ?? Fan blir ju sånt liv på folk då ! Hmm .. Nä jag ger upp ! Hörs fuckers (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: