matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fan kom på nu .. Skrivit sjukt tråkiga inl...

Kategori:

Fan kom på nu .. Skrivit sjukt tråkiga inlägg i bloggen ja .. Skriver ju typ bara vad jag gör .. Men men .. Sorry .. Vissa tankar i mitt huve kan jag inte skriva ut här för då blir jag väl inlåst eller nått .. Haha .. Carro sa en sak som fick mej att tänka lite ikväll .. Men jag är faktiskt en snäll människa ! Att vissa människor e rädda för mej o så .. Tråkigt men sant . De finns en människa som jag skulle kunna vara "dum" emot men som jag har valt att inte vara .. Synd att han inte fattar de bara .. Man kan väl va vänner ?? Ska ju inte slå han ju .. Hade jag velat göra de hade jag gjort de för längesen .. Sen att slå en människa och inte få nått tillbaka är ju inte "kul" lr va man ska säga ..?! Haha de här fick mej o minnas den där natten när Hannah gick o la sej o sov på min soffa medans jag o P hade stor fajt i mitt kök ! Haha .. Herregud hur mitt kök såg ut dagen efter .. Dock va de jag som va den dumma den natten . Hannah sa åt mej att lugna ner mej innan men jag bara fortsatte och de sluta med slagsmål mellan mej o P .. Men sen fick man ju de bästa avslutet .. Såklart sex (; haha .. Men jävlar va arg han va på mej i flera dagar efter de .. Hannah fick ringa o prata med P för att han skulle förlåta mej ! Haha .. Sånt som händer ;P Kan tänka tillbaka på P ibland o bara sakna de här bråken vi hade .. Han va alltid hård tillbaka .. Och sexet vi hade (; allt va så lätt men ändå så svårt med honom på nå vis ! Jaha .. De va dom minnena och den tiden e förbi . Life goes on o nu siktar vi framåt .. Ska fan börja dejta på riktigt ..! Men hur gör man då ?? Ska man sitta helt nykter på ett fik o få sånna här pinsamma tystnader med en människa man typ aldrig träffat förr eller ?? Haha .. Hmm .. Nån stackars människa som vill börja dejta Tildan , 24 år , bor i Ockelbo och jobbar som personlig assistent och som bartender åt ett spritföretag som heter L.O. Smith ?? Haha sjukt bra skrivet av mej ! Väldigt lockande att svara ja på den saken ?! Nä . Haha .. Kanske måste finslipa o lägga till lite mer på den saken va ?? ;P höhö .. Ja en massa trams som kommer ut nu .. Nä justja .. Kaffe vare nu ! Hörs sen fuckers (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: