matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Alone !

Kategori: Dagens Ord

Allt känns konstigt .. Känner mej så enormt ensam .. Usch .. I don´t like this feeling ! Tog mej en prommis här mitt i natten o försökte rensa huvet .. Känns väl någorlunda anorlunda bättre .. Men guuud vad jag älskar mina nattliga promenader !! Synd att jag är så jävla mörkrädd bara .. Så blir bara o gå där de lyyyser !!

Saknar mitt liv i Gävle .. Mina vänner i Gävle ! Ockelbo känns så tomt o ensamt .. Klart Madde o Nettan inte gjorde de bättre när dom lämna mej här ensam .. Nettan drog till Göteborg o Madde till Oslo o Malta .. Här sitter jag ensam i Ockelbo ... Kul ?? Näe de kan jag inte påstå ! Ensamheten får mej på så konstiga tankar .. När ska jag lära mej att vara ensam och lycklig ??

Men hoppas att mina pullor har de toppen där dom e iaf ;)
ღ ♥  ღ ♥
Saknar er !

Ska ta mej en dusch o sen slå på en film ... I ensamheten ! Usch .. Jag HATAR de verkligen !!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men pullan då!! saknar dig oxå.. kom ner vett ja :)!! <3 pussar nettan

    2011-08-09 | 21:15:02
  • Anonym säger:

    äh, relax. ensamhet är riktigt jävla skönt. slå på en film, sitt på facebook o snacka med folk, drick lite vin/öl/cola och njut! :)

    2011-08-13 | 22:08:55

Kommentera inlägget här: