matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sorry !

Kategori: Dagens Ord

Sorry för dålig uppdatering som vanligt .. Har inte så mycke att skriva i bloggen nu för tiden känns de som .. Har iaf haft en toppen helg .. Då räknar jag med torsdagen också såklart :P hehe .. Igår (lördag) så hade vi en minnesvärd kväll .. Alla på topp !! ;D Först förfest hos Elov . Efter de så drog alla på Heartan och vi var samlad hela truppen hela kvällen på krogen ;D Efter de så Blev de en liten efterfest hos Elov som slutade med att jag o Johan fick tråkigt som vanligt eftersom dom andra somna .. Hyss är kul när folk sover tycker vi ;P haha ..

Nu sitter jag hemma hos älsklingen som har fyllt hela 22 år idag (söndag) ! Grattis på 22års dagen Johannes !!! Men han sover nu efter en hård helg ;P haha ..


Sitter o skummar runt på Bloggar o på Facebook o har allmänt tråkigt .. Sov nog lite för länge idag tror jag .. Men börjar faktiskt känna mej lite pömsig nu .. Så snart kan jag nog sova jag o ;)

Inne på Johan&ElovsBlogg kan ni kolla filmer o bilder från helgen .. Och jag kan säga att de blev naket , smisk och strippning ! haha .. Jag har den länkad där på sidan ---->

Äh nu kommer jag inte på nå mer o skriva .. Men hoppar väl in här nån dag här framöver o uppdaterar igen ska du se ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: