matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ockelbo

Kategori: Dagens Ord

Jaha .. Nu börjar man vänja sej med Ockelbo .. De e sej likt med rykten o skit snack som vanligt ! haha .. Aja .. Skit samma .. Jag vet vad jag gör/har gjort o hur jag ser ut !! Så har folket inge bättre för sej så får dom väl snacka skit då !

Idag har jag bara tagit de lugnt o tvättat o suttit ute på ballen med mina cigg , musiken o kaffe ;) hehe .


Va nyss ner på byn en sväng .. Träffade Micke där som jag inte träffat på jätte lääänge !! De va trevlans :D Sen gick jag in på ICA o köpte cigg . Man måste ha sån jävla framförhållning här o köpa på sej cigg eftersom dom stänger allt så tidigt i Ockelbo !

Pappa har åkt iväg t L.O. Smith inatt o kommer hem i morgon tror jag .. Så nu e de bara jag o Karina hemma :) Väntar på att Nettan ska sluta "jobbet" så kanske man kan hitta på nå med henne o ungarna ;) Sen i morgon vill jag gå ut .! Ska försöka övertala Nettan på en utgång ;P hehe . Dessutom försöka hitta ngn som vill skjutsa hem oss t ockelbo på natten .. Vill du kanske ?? ;) Jag saknar mitt älskade HeartBreak ju ;)




Hmm .. Har jag nå mer o säga ?! Nä ingenting just nu vad jag kan komma på ..?.. Tror jag ska försöka få i mej ngt att äta .. Glömde o käka frukost o känner att jag e mer skakis än vad jag brukar vara !


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: