matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kasta Grisen i Bomhus

Kategori: Dagens Ord

Idag har de ändå vart en bra dag fast de har vart trök väder .. Jag o Johannes satt hemma o kollade på tv .. Sen kom Nicole o visade sin nya tatuering o hängde lite med oss .


Vid 14 tiden gick jag o Johannes o mötte upp Niklas på Brynäs o gick vidare till Bomhus . Där fick man för första gången se hur Niklas har växt upp .. Ett fin fint hus ;) Dock lite läskigt med skogen bakom tycker jag .. Men poolen såg ju absolut inte helt fel ut på sommarn ;P haha .. Niklas lagade i ordning lirte mat och vi käkade/kollade på tv/snackade skit o rökte som vanligt .. Sen kom vi på att vi skulle spela sällskaps spel . Först valde dom ett fråge-spel med en massa frågor som jag absolut inte hade nå svar på .. Så jag förlorade STORT o blev lite sur eftersom dom valde ett spel som jag inte hade en chans att vinna på ! haha .. Jag är INTE allmänbildad ! hahaha . Nu vet ni de fuckers . Så vill ni vinna mot mej i ngt spel så välj ett spel där man måste vara allmänbildad ;) haha .. Aja .. Tillslut fick jag välja spel och då valde jag de gamla hederliga spelet KastaGris :D Huuur kul som hellst ju .. Alla vart helt inne i det o de blev lite skrik o slag av frustation ! haha . Toppen spel tycker jag iallafall ;) Jag vann 4 gånger , Niklas vann 3 och Johannes vann 7 (jag tror han fuskade :P haha) .



Vid tolv skjutsade Niklas hem oss till Söder o nu sitter vi i soffan o går på dum-burken ! Snart ska vi väl försöka o sova .. Nu fick ni veta lite om min dag iaf ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: