matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Depp depp depp

Kategori: Dagens Ord

Blev en två timmars prommis .. Va skönt o bara gå runt runt runt i min egna lilla värld .. Få tänka o gråta lite ... Dock gick jag lite vilse så fick lite panik där ett tag att jag inte skulle hitta ut från skogen :P



Känns som att jag vill gräva ner mej under jorden o sen kan ngn komma o gräva upp mej när allt e bra !!
Jag känner mej så sjukligt ensam o sårbar just nu .. Usch . Om ngn säger pip till mej kan jag börja gråta lixom ! De e inge kuul !



Nä ett jobb så man blir människa igen skulle ju inte sitta helt fel .. Jag o mamma pratade om de idag .. Shit va depp jag blir när jag inte har jobb .. En liten fasad utåt o nära o kära märker att man egentligen mår piss i helvetet själv lixom !


Lägenehet blir jag tokig över också .. Så jävla svårt o få tag på en lägenhetshelvete ! Så nu lär jag tränga mej in hos mamma tills de ordnar sej .. Känns inte så skit kul o flytta till Ockelbo och dessutom bo hos mamma !! Men men .. Nu har jag inte så mycke o välja på ! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: