matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bus !

Kategori: Dagens Ord

Igår gick jag o Nicole t Interpool o kolla på DIF-AIK .. Där satt Norre o Högberg också .. Så vi satte oss med dom :) Sen gick jag hem till Johannes .. Han hade typ nyss vaknat .. haha . Råka sova lite för länge .. Han skulle ju bara sova en sväng med de blev två timmar :P
Efter en liten stund gick vi hem till Norre o Högberg där Sandra , Meijer o Nicole redan va . Sen kom Niklas också o joina oss :) En trevlans kväll/natt med lite bus o så !! ;P haha


Norre fick lite smink när han somna ;P och tandkräm i näsan !

Spritpennan åkte också fram ;P haha

Idag har jag bara tagit de lugnt ... Va iväg me syrran en sväng .. Sen på kvällen blev de en prommis med Johannes , Nicole o Niklas .. Gick förbi Brynjan o heja på Martin och sen förbi Munken o heja på Yogi :)

När prommisen va klar så gick vi hem t älsklingen o kolla på tv ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: