matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bråk

Kategori: Dagens Ord

Jaha .. Trodde de skulle vara slut med tårar .. Men ack så fel jag hade !
Just nu går inte jag o mamma så bra ihop så jag kommer fan inte o klara av o leva här ! Hellre dör ja fan !
Hoppas på att min käre far tar emot mej med öppna armar i sitt hem .. Annars har jag ju bara ett val kvar .. O de e ju för fan o dö ! O de vill jag ju inte än .. Så nu får ni hålla tummarna för att min pappa ska vara snäll o släppa in mej i sitt hem .. Frågan e vart fan jag ska göra av alla mina grejer ..?! Har ju inte plats för dom ngnstans :/ Aja .. Får väl hitta på ngt .. Just nu vill jag bara härifrån !
Jag fattar inte .. Hur kunde jag klara av o leva här hemma förut ?? Att ens leva i Ockelbo är för mej en gåta ?! Känner fan inte en jävel här nå mer .. Så jag har ju ingen o umgås med heller ..! Väntar på lönhelvetet så jag kan köpa ett jävla busskort så jag kan ta mej in till underbara Gävle där jag har mina vännor o träffa dom varje dag !

En cigghelvete skulle inte sitta helt fel nu elle !!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: