matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

? :O

Kategori: Dagens Ord

Vad ska jag skriva ?
Hmm .. Vette tusan vad jag ska skriva idag .. Men ngt kuligt hittar jag väl på .. Kanske kan skriva ngt om helgen :)

Helgen !
Blev en 3dagars i helgen .. tors , fre o lör .. Aldrig mer .. Börjar bli gammal lr nå .. För shit va jobbig helgen va lixom .. Inte nog med att man skulle på förfester o på krogen .. Jag o Linda körde på efterfester alla dagarna också !!
Men de va väl en kul helg iaf ;) hihi !!

Klädproblem !?!
Aja .. Vad händer mer ? Jo på lördag ska mosters lilla Gordon döpas !! Ska bli kul o åka t Ockelbo o träffa alla .. Men va faaan ska jag ha på mej på dopet ?? :O

Tre kronor :)
Har börjar kolla på TreKronor också .. Så kul .. Lr de va ngn vecka sen .. Men tänkte att jag skulle väcka gamla minnen för er om ni lyssnar på introt :)
Röksugen dam ?!!?!
Just nu e jag röksugen som ett jävla as ... Har inga cigg o pengarna e hemma hos Jimmy !! O den människan får jag ju inte tag på .. Jag döööör !

Onödigt inlägg ??
Nä usch vilket tråkigt inägg .. Skit samma .. De va ju nått iaf .. Skriver kanske sen när jag kommer på ngt o skriva om ;P haha ..

Reklam !
Jag o Linda garvar varje gång vi ser den här reklamen .. HAHAHAHA


Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: