matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Host host !

Kategori: Dagens Ord

Fy fan .. Nu har jag hostat o de har killilurat i halsen i flera veckor känns de som ?! Håller inte riktigt räkningen .. Men de e fan veckor !!! Linda har köpt hem Kan Jang .. Men de smakar ju för fan Fisherman shots .. Och vem fan vill dricka de utan sprit då ?? Nä usch ... De va ingen höjdare .. Men ikväll ska jag ta en shots med Kan Jang så jag kanske kan få sova en hel natt utan o vakna av mina jävla host attacker !!!!


Har suttit här hemma i ensamheten o kollat på Idol ikväll .. Mina två älsklingar e o jobbar .. Linda kommer väl hem vid 22 o Mickis slutar inte förrns 1 inatt ... Ska vara snäll mot henne o möta henne .. Så hon slipper gå ensam mitt i natten hem tänkte jag !!

Nu ska jag glo på CSI NY .. Sen blire Idol igen kl 22.40 :)

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: