matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött lr inte ?!

Kategori: Dagens Ord

Jag har vart på Leklandet med Syrran o hennes ungar idag .. Men den ena lilla saken e ju för liten för o leka där .. Så lilla Gordon fick man bara ha i famnen o mysa med .. Sjuuukt va gölli mosters lilla bäbis är !! Man vill ju bara pussa på Gordon hela tiden .. Sen så fick jag ju såklart leka med Dalton .. Mosters andra lilla gobit .. Hej hej vad man fick springa omkring där o leka med Dalton .. Så sjukt kul o springa omkring där på Leklandet o leka en massa !! Så nu känner jag mej sjukt trött när jag väl e hemma igen !

Sitter här o funderar på om man ska ta sej ut på Heartan o vara full som vanligt på en torsdag !! Trött i kastrull ju ! Men de ordnar ju sej alltid efter ngt glas ;P Blir ju partysugen som ett as av den här låten ! Blir systemet med Tc nu iaf .. Utifall jag ska bli full ikväll ;P haha
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: