matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kungarna av Tylösand

Kategori: Dagens Ord

Sitter o kollar på Kungarana av Tylösand nu ! Fan va jag bara älskar de programmet alltså ! Jag blir så glad varje gång jag kollar på de .. Man önskar ju att man vore där ibland .. O slippa tråkiga Gävle ( där de egentilgen e samma lika vareviga helg . men ändå ska man ut vareviga helg ;P haha ) !! Men nu kommer vintern o Event jobb .. Då kommer jag äntligen få komma iväg från Gävle o festa med en massa nytt folk ! Längtar som tusan !!! Dock tycker jag att tjejerna i Kungarna av Tylösand ligger väldigt dåligt .. Har inte dom behov också ?? ;O

Ni som inte har sett Kungarna av Tylösand har ju missat ngt .. Gå in på kanal5play.se o kolla vettja !
;D


Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: