matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

De snöar gula bananer i Sätra !

Kategori: Dagens Ord

Sov i Sätra hos Nicole inatt ! Ville inte sova själv ... :(
Nu ska jag försöka o få upp henne ur sängen .. O de e verkligen försöka . Sjukt svår människa o få upp ur sängen ! Hon börjar jobba klockan tolv .. Så syrran kommer o hämtar upp oss här om en halvtimme typ ! Sen blire ett besök på Systemet för o köpa smaskigheter tills ikväll o P-Söndagen ;P hihi .

Shit .. Jag lyssnar på Black Eyed Peas låten hela tiden ! Tycker den e så sjukligt bra ;P Cissi visade den för mej i torsdags när hon o jag satt hemma hos henne o drack vin ;)

Aja .. Musik på o försöka väcka Nicole nu då ;)

<3 Syskonkärlek ! Älskar dej sis <3


Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: