matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Men tjenare !

Kategori: Dagens Ord

Uppdaterade ju lite igår .. Men de blev ju bara bilder typ :P Vad tyckte ni om mina nya tatueringar då ?? ;P Kommentera för bööveleeen !!

I morse gav jag Elin lite sovmorgon . Tyckte att hon behövde de .. Så jag gick upp med ungarna o käka frukost , lekte o kolla på film .. Sen skicka jag in dom o väcka Elin kl 10.30 :) hihi ..
Vi va väl inte så super aktiva på förmiddagen .. Va o handla lite bara o va ute på baksidan en sväng .

På eftermiddagen blev de en liten bilfärd upp till Rönnåsen .. Tog med oss bullar , kakor o cola ;D Va trevlans .. Sen åkte vi till Wij-lekpark o lekte ! Jag o Elin hade nog roligare där än vad Wilma o Albin hade :P haha ..
Nu har vi käkat lite kvällsmat o ungarna har precis badat .. Dom ska lägga sej i sängen o kolla på Bollibompa ..
Vad jag o Elin ska hitta på vet jag inte riktigt .. Men vi ska väl plocka lite o så ..

Jag hoppar hopprep utanför Dan för nån vecka sen :)

Trött som ett djur e jag iaf .. Skulle fan ha lagt mej nu o sovit .. Men de e lite väl tidigt för de !
Kanske uppdaterar sen :)

Vi hörs
Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: