matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Städa ?

Kategori: Dagens Ord

Sitter hemma i lägenheten o försöker leta efter orken för o städa .. Men jag hittar den fan inte . Hoppas att jag hittar den snart .. Jag måste ju lixom städa ! Sitter o nördar vid datorn istället ja :P haha .
Sitter typ o väntar på att ngn människa ska ringa mej så kan jag ju prata i telen o städa samtidigt :) Då blir ju städningen sååå mycket roligare ;P

Jag har inte lagt in bilderna från ridningen än på datorn . Men dom kommer inom kort ;) Då ska ni allt få se att jag vågade mej upp på hästen . De läskigaste va ju när jag skulle ner från Greven .. haha .
Jag funderar på en tripp t Ockelbo igen faktiskt :) Då kan jag ju kanske rida lite mer ;P

Hmmm .. Sitter o kollar ut genom fönstret nu :( Guud vad deppig jag blir när jag ser att de snöar igen !! JÄVLA FITT SNÖ GÅ O DÖÖ !!! Jag vill ha vår NU ! I lördags va de ju så härligt väder .. Då satt jag med datorn utanför Elin o lyssna på musik , rökte o snacka en massa ..

Justja .. Kom på att jag lär fixa klart alla spelare till Mix-cupen den 8:e Maj också :) Är de ngn som vill vara med i mitt lag så e de bara o höra av dej ;)


Nä nu ska jag ta en cigg o hitta den där orken .. Jag bjuder på en gammal låt .. Syrran kommer du ihåg ?? ;D hahah


Men vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: