matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag vågade :)

Kategori: Dagens Ord

Ja precis som rubriken säger .. Jag vågade rida på Greven idag :D I morron ska jag nog rida en sväng till om vi hinner :D hihi ... Ska lägga in lite bilder sen så ska ni få se ... Jag har nämligen bildbevis :P

Är barnvakt åt Wilma o Albin nu .. Elin är hemma hos Nattis en sväng bara :)

Ikväll blire vini vini med Yotanka o Jennifer :) Vill ni hålla oss sällskap så e de bara o slå en pling ;D

Jag bjuder på en låt som jag hörde när jag satt o kolla på barnprogram med ungarna :) hihi .. Längesen man hörde den ...


Nu kom Elin hem :)

Vi hörs Fuckface ! ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Nicolayfreya säger:

    Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

    2011-11-18 | 11:11:35
    Bloggadress: http://nicolayfreya.blogyd.com

Kommentera inlägget här: