matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Utkast: Juni 3, 2010

Kategori: Dagens Ord

Jo men tjena att jag kom upp i morse .. Låg ju för fan o kolla på film halva natten .. Resten utav halvan hosta jag typ .. Så i morse så va jag ju typ död ! Ingen tvätt blev då tvättad . Men ska få låna Robbans tvättmaskin i morgon :) Så rena kläder incoming i morgon ;) Härligt !

När jag väl vakna till liv idag så mötte jag upp syrran utanför mej .. Sen gick vi ner till Slottsparkeringen . Där stod Robban o väntade på oss .. Sen åkte vi till Alderholmen o tog en prommis med hunden i de fina vädret :)
Efter de så rensade vi Robbans balkong ... Så nu kan man va där ute utan o brottas med alla kartonger + hunden ! :D hihi ..

Hälsade på syster Eve , Chuck & lilla Dalton idag också :) Skönt att dom flyttat till Valbo ! Nära o bra :D Mickan o Lady va där också !! Super kul att träffa dom sötnosarna också !!! :D

Hmmm . Va har vi gjort mer ? Jo syrran drog iväg med Froms o lekte hurtbulle .. Jag o Robban slappade hemma hos honom sen tog vi hunden på en prommis innan vi hämtade upp syrran .. Handlade lite käk på Willys ..

Hem t Robban igen . Han fick laga maten .. God vart den också :) hihi ...
Sitter i Robbans soffa o väntar på lite te nu .. Men de nya kärleksparet har då inte brottom med o fixa te till min stackars hals ;) hehe ..

Vi ska slå på en film snart .. Sen tänkte jag gå hem ... Ska ju t Arbetsförmedlingen i morgon :( Fy faaaan va tråkigt !! Men måste ju .. Annars får jag ju inga pengar !!

Nä nu ska jag hosta vidare här ... Ha de så bra alla söta o salta ;)
Vi höra Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: