matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag har haft tråkigt :P haha

Kategori: Dagens Ord

"Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?"
"Att lyfta på benen när frun dammsuger."
***
"Hur motionerar en man på stranden?"
"De suger in magen varje gång de ser en bikini."
***
"Varför skapade Gud Mannen?"
"En massagestav kan inte klippa gräsmattan."
***

"Hur många män går det åt för att poppa popcorn?"
"Tre stycken, en som håller i grytan och två som lyfter och skakar spisen."
***
"Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?"
"Man vet inte, det har aldrig hänt."
***

Tre stadier i en mans liv:
1) Han tror på tomten.
2) Han tror inte på tomten.
3) Han är tomten.
***
"Vad är det för likhet mellan blandfärs och en man?"
"Båda är hälften svin och hälften nöt!"
***

Mannen säger till Gud:
"Gud, varför har du gjort kvinnan så vacker?"
"För att du skulle kunna älska henne", svarar Gud.
"Men Gud, varför gjorde du henne så dum."
"Så att hon skulle kunna älska dig."
***
Två möss skulle hoppa ut till en sten i ån. Den ena kom dit, den andra tog för lång sats och hamnade i ån. Alltså: ju större sats desto våtare mus!
***

4 dåliga saker med att vara penis: Du har hål i huvudet, din bästa vän är en fitta, din närmaste granne är ett rövhål, och varje gång du blir kåt spyr du!
***
Vad är värre än att bli våldtagen av Jack the Ripper?
Att bli fingerpullad av Kapten Krok.
***




Hoppas att ni fick ngt skratt :D
Nu ska jag fan sova !
Natti natti alla söta o salta ;)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: