matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

söv människa !

Kategori: Dagens Ord

R = Rasmus .Ni kanske undrar om den förra rubriken tänkte jag .. O rasmus e de ju tydligen som sjunger den danska låten lixom ;) hihi ! Så nu har ni fått svar på de !

Aja .. E hemma nu . Lr de har jag vart ett tag .. Har pratat med min älskling Elin i två timmar .. Saknar henne o ungarna . Tänkte åka dit nästa vecka !

måste nog införskaffa mej en ny bild på mej o Elin .. där vi ser lite normala ut iaf ;P haha

Nu tänkte jag lägga mej i sängen o försöka sova . Ska upp tidigt o tvätta i morgon .. Min tvättid börjar kl 7 . Hur i helvete ska jag orka ? Jag e ju inte en morgonmänniska lixom .. Men de ordnar sej .. Måste va nere i tvättis innan kl 8 . För sen har ju grannarna tydligen rätten till o ta min tvättid ! Hmmm .. :(
Sen när jag väl har lyckats kommit upp ur sängen o dragit ner till tvättis o slängt in en maskin ska jag o syster ta en prommis .. Då kanske man piggnar till ;) Kanske ska försöka o vändra tillbaka dygnen nu om jag ska till Ockelbo nästa vecka o umgås med älsklingen o hennes ungar . Men gud va hemsk de lät . Barn e de väl ändå ;P hihi ..

Aja .. Nu åker kläderna av o sen slår jag på en film så jag får den som sällskap inatt iaf . Sen ploffs ner i sängen !
Sov så gott alla söta o sura ;)
Vi hörs Fuckface !
Pusspuss Tildan <3

Kommentarer

  • antee säger:

    tycker du ska lägga upp lite bilder på hur de ser ut hemma hos dig:) skulle vara roligt att se!!!

    kul att du börjat uppdatera lite offtare haha!!



    ha de bra å nu väntar ja flitigt varje dag på bilder från din lya haha



    kram kram

    2010-06-06 | 19:32:10
  • Tildan (jag:)) säger:

    Ja du Antee ! Nu ligger de ju till såhär att jag inte äger ngn kamera .. Men ska försöka o fixa ngn bild så småningom :) Lovar :D

    Hoppas att allt e bra med dej :)



    Puss o Kram Tildan <3

    2010-06-08 | 02:51:51
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/
  • antee säger:

    Knäpp med mobilen;D



    här e allt bara bra:)

    med dig da? har fattat att du e förskyld nu men annars:D

    2010-06-08 | 17:43:13

Kommentera inlägget här: