matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Dagens Ord

Men tjena hejsan :)
Vaknade av att Johanna kom in i datarummet o satte på en massa bra musik ! Hon vet verkligen hur man ska göra för o väcka mej o lyckas väcka mej på rätt sida :P haha ..
Käkade frulle o tog en morron cigg .. Sen så färgade jag håret på sis :) Efter de så badade jag ! Guuud vad skönt de va o ligga i badkaret o lyssna på musik o bara vaaa !!
Jag fixade mej o packade mina grejer . Sen kom Madde och hämtade upp oss .. Dom skjutsade in mej till Gävle och syrran hämtade lite grejer som hon hade glömt o packa med sej till Idre ... Sen skjutsade Madde o Johanna mej till Milla ;D Tack för skjutsen Madde & Johanna !! :D
Har varit hemma hos Milla sen 13.30 typ .. Vi har snackat en massa !!! Va ju över en vecka sen vi sågs jue !!!

Nu står Milla o lagar mat o jag passar på o skriver i bloggen .. Tänkte försöka o få upp mina läsare igen ;) Har ju försvunnit en massa läsare sen jag vart slarvig o skriva jue !! :( Sorry gott folk !! Men jag ska skärpa mej ;)

Aja .. Ikväll drar vi nog t Interpool en sväng med lite vännor :)
Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: